دکوراسیون حمام مدرن

دکوراسیون حمام مدرن

این روزها همه به دنبال یک طراحی دکوراسیون مدرن و جدید و مینیمال برای خانه و زندگی خود هستند و حمام نیز یکی از مهم ترین بخش های هر خانه ای است که نیاز است نکاتی برای داشتن یک دکوراسیون مدرن ارائه دهیم تا بتوانید بهترین تصمیم گیری ها را برای خرید آیتم های حمام خود مانند خرید جکوزی، خرید کابین دوش و … داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

وان جکوزی مینیمال

وان جکوزی یک عنصر کلیدی در حمام‌های سبک مدرن است، بنابراین اگر فضای کافی دارید، باید این ویژگی شاخص را در نظر بگیرید. با طراحی معاصر و هنری، وان جکوزی حمام نقطه محوری قوی برای این فضا ایجاد می‌کند و می تواند همچون یک اثر هنری به چشم بیاید.

وان جکوزی های مدرن ممکن است شکل بیضی، مستطیلی یا حتی برای قرارگیری در گوشه دیوار طراحی شده باشند. عناصر طراحی یک وان جکوزی شیک و زیبا، شامل یک طراحی تمیز و لبه‌های باریک و صاف هستند. اگر به دنبال سبک مدرن هستید، از طراحی های شلوغ برای جکوزی پرهیز کنید. شیرهای وان جکوزی باید تمیز و ساده باشند. اگر جکوزی شما مستقل است، ممکن است به دیوار یا زمین نصب شوند.

نکات نورپردازی یک حمام مدرن

آینه‌ها و نورپردازی به شکل لاین‌های تمیز و هندسی باید در کنار هم استفاده شوند تا یک فضای مناسب، زیبا و کارآمد برای انجام فعالیت‌هایی مانند اصلاح یا آرایش ایجاد شود.

انتخاب عالی برای آینه می تواند یکی از سبک‌های جدید فریم‌نشده با نورپردازی یکپارچه باشد. آینه پشت‌نوردار انتخابی عالی‌ است زیرا سایه‌های اطراف صورت شما را حذف می‌کند. این گزینه صرفه‌جویی در فضا است زیرا دیگر نیازی به افزودن نورپردازی اضافی دور آینه ندارید.

اگر قصد دارید از آینه استاندارد یا کابینت دارای آینه استفاده کنید، یک فریم مدرن و شکل مناسب انتخاب کنید. آینه‌های سبک مدرن ممکن است بدون فریم باشند یا ممکن است یک فریم فلزی نازک داشته باشند. اشکال هندسی برای آینده گزینه ای مناسب هستند. بهترین شکل برای آینه ای مدرن، یک مستطیل با لبه‌های تیز یا گرد است.

گزینه‌های دیگر برای آینده شامل دایره، اشکال ناهماهنگ و بیضی شکل هستند. پیشنهاد می کنیم که به دنبال شکل‌های کلاسیک بدون تزئینات اضافی باشید. اگر آینه حمام شما دارای نورپردازی یکپارچه نیست، نیاز است نورپردازی مناسب برای فضای کلی حمام و نورپردازی برای وان و اطراف حمام را در نظر بگیرید.

 

شیرها و تجهیزات مینیمال

نکته مهم برای طراحی یک حمام با سبک مدرن، سادگی است و این سادگی در جزئیات اهمیت بالاتری پیدا می کنند. از خرید شیرهای با طراح های شلوغ و پیچیده خودداری کنید. به جای آن، از شیرهای حمام مینیمال در رنگ بندی های هماهنگ استفاده کنید.

همچنین شیرهایی با دوام و با کیفیت انتخاب کنید. به طور معمول استاندارد کلی، تمیزی و مقاومت در برابر خط و خش و زنگ زدگی را ارائه می‌دهد تا شیرهای شما تا سال ها زیبا بمانند.

 

شیرهای دیواری یا شیرهای روی پایه می‌توانند انتخاب های مناسبی برای حمام شما باشند. شیرهای دیواری به دیوار نصب می‌شوند، در حالی که شیرهای روی پایه روی بالشتک قرار می‌گیرند. شیرهای روی پایه سبک های متفاوت تری دارند و بیشتر از شیرهای دیواری ارائه می‌شوند. شیرهای دیواری بیشتر به حمام‌هایی که فضای محدودی در صفحه‌کلید دارند، پیشنهاد می شود.

 

کمد دیواری و وال هنگ

توالت های فرنگی که به دیوار متصل می شوند و شناور هستند را با نام وال هنگ می شناسند. کمد دیواری و وال هنگ می توانند به سرعت حمام را از حالت کهنه به حالت مدرن تبدیل می‌کنند. کمدهای نصب شده بر روی دیوار احساس فضایی جادار و بزرگ تر را ایجاد می‌کنند و یک سبک شیک و بسیار مدرن برای حمام ایجاد می کنند. کمدهای دیواری و شناور انتخابی ایده آل برای داشتن یک حمام مدرن هستند. داشتن فضای کافی در کمد به شما این امکان را می‌دهد که فضای دیوار و زمین را آزاد کنید تا حتی حمام‌های کوچکتر هم بزرگ و لوکس به نظر برسند.

دکوراسیون حمام مدرن

 

کف پوش هایی با الگوی هندسی

الگوهای هندسی انتخاب‌های خوبی برای موزاییک داخل حمام های مدرن هستند. خطوط تمیز و اشکال جذاب، عنصر خلاقیت را به فضا اضافه می‌کنند بدون اینکه بخواهد بیش از حد جلب توجه کنند.

برای انتخاب طراحی موزاییک برای کف و دیوارهای حمام، مدل‌های شش گوشه در حال حاضر بسیار ترند هستند و به شما کمک می‌کنند دکور حمام خود را به یک سطح بالاتر ببرید. الگوهای مستطیلی پیشنهادی دیگر برای کف حمام‌های مدرن هستند.

 

کابین دوش برای حمام های مدرن و مینیمال

استفاده از کابین های دوش با ابعاد مناسب در یک حمام مدرن، انتخابی بسیار مناسب است. این انتخاب جذاب را به هیچ عنوان از یاد نبرید. زیرا با خرید کابین دوش با ابعاد متناسب با حمام خود، به راحتی می توانید ظاهری مدرن و شیک و مینیمال به حمام خود ببخشید. استفاده از کابین سونا هم برای افرادی که حمام های بزرگی دارند انتخابی مناسب است.

 

تم رنگی حمام های مدرن

طرح رنگ‌های خنثی

وقتی به دکوراسیون یک حمام مدرن می‌پردازید، نمی‌توانید رنگ سفید را نادیده بگیرید. سفید به حمام احساس تمیزی می دهد و فضا را نورانی تر می کند. در نظر بگیرید که برای یک حمام کاملاً سفید، از استفاده از سنگ‌های مرمر غافل نشوید تا علاوه بر مینیمال بودن، حمام خود را لوکس و لاکچری کنید. کسانی که بیشتر از یک رنگ دوست دارند، می‌توانند رنگ مشکی و سفید را ترکیب کنند تا یک تضاد چشمگیر ایجاد کنند. در ادامه بهترین ترکیبات رنگی را که می‌توانید در حمام مدرن خود استفاده کنید، آورده شده است:

  • تناژهای خنثی، قهوه‌ای و بژ با المان های چوبی
  • تناژهای قهوه‌ای و بژ برای ایجاد یک حمام مدرن که آرامش بخش به نظر برسد. تناژهای قهوه‌ای یک فضای آرام و بی‌استرس را ایجاد می‌کنند. قهوه‌ای شکلاتی حس آرامش بی نظیری را ایجاد می‌کند، اما هنگام ترکیب با رنگ طلایی‌ و فلز های دیگر می توانید حمام تان را شیک و مدرن دکور کنید.
  • اگر سفید با تناژهای رنگی متوسط و روشن تر ترکیب شود می تواند آرامش بخش تر باشد. همچنین رنگ سفید و بژ به خوبی با چوب ترکیب می شود و حس بی نظیری را برای فضا ایجاد می کند.
  • تناژهای خاکستری و طوسی به عنوان یک رنگ خنثی در متریال هایی مثل بتن و سنگ گرانیت می توانند زیبایی منحصر به فردی را به فضای حمام شما بدهند تا احساس آرامش بی نظیری را در این فضا ایجاد کند. خاکستری تقریباً با هر رنگی به خوبی ترکیب می شود.

منبع: https://www.roomsketcher.com/blog/modern-bathroom-style/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من